Туристу -

Content section

Туристу

Послуги в аеропорту

Якщо Ваша подорож починається з авіаперельоту Ви повинні не пізніше, ніж за дві години до вильоту рейсу прибути в аеропорт відльоту, зазначений у Ваших авіаквитках. Переконливо просимо Вас не забувати необхідні для Вашої подорожі документи: закордонний паспорт; страховий поліс; ваучер; авіаквитки та інші документи; нотаріально завірену довіреність / дозвіл на виїзд за кордон дітей до 18 років від кожного з батьків, які не беруть участі в поїздці.
Після прибуття в аеропорт, Ви повинні зареєструватися на відповідний рейс (реєстрація закінчується за 50 хвилин до вильоту), пройти митний і паспортний контроль.
Щоб уникнути несподіванок просимо Вас взяти до відома:

  • Якщо Ви несвоєчасно прибудете на реєстрацію рейсу, авіакомпанія має право не прийняти Вас на борт літака. У цьому випадку Ваш квиток на чартерний рейс анулюється, поверненню та перебронюванням він не підлягає.
  • Щоб уникнути непередбаченої ситуації уважно вивчіть викладені у авіаквитку умови і правила перевезення пасажирів і багажу. Безкоштовно провозиться багаж на кожного пасажира економічного класу обмеженням до 20 кг. Питання перевезення спеціального багажу, тварин просимо уточнювати при придбанні туру.
  • За здійснення авіаперевезення відповідальність несе авіакомпанія, керуючись Правилами пасажирських перевезень, деякі з яких за певних умов обмежують її відповідальність або звільняють від неї. За зобов’язаннями авіакомпанії за перенесення дати вильоту,затримку рейсу, збереження багажу, у відповідності до законодавства України, наша компанія додаткової відповідальності не несе.

Паспорт та віза

Для подорожі громадянам України необхідно мати закордонний паспорт, термін дії якого повинен бути, як правило, не менше 6-ти місяців до дня закінчення туру для візових країн. Відповідальність за його дійсність несете Ви і компетентні державні органи.
Дізнатися про список документів, необхідних для оформлення візи в візові країни необхідно у вашого менеджера і подати на оформлення заздалегідь.
Перевірте термін дії закордонного паспорта, відповідність записів дійсності, наявність вашого підпису і стан відбитка печатки на відповідних сторінках і фотографії, відсутність виправлень, підчищень.
Своєчасно вписуйте в закордонний паспорт батьків дітей і вклеюйте їх фотографії.
Уважно поставтеся до правил оформлення виїзду за кордон неповнолітніх дітей і своєчасно оформіть необхідні документи. Для дітей, що виїжджають без батьків потрібна нотаріально засвідчена довіреність (згоду) від обох батьків.

Транфер

Після прибуття Ви повинні самостійно пройти паспортний, митний контроль і отримати свій багаж. На виході з аеропорту прибуття Вас зустрічатиме гід приймаючої сторони з табличкою, на якій зображений логотип компанії, зазначеної у вашому ваучері. У його супроводі Ви пройдете в транспортний засіб. Просимо взяти до відома: інформаційна зустріч в готелі, час якої призначить Ваш гід, є важливим заходом. На цій зустрічі Ви отримаєте більш повні відомості про готелі та його особливості, інформацію про регіон, можливі екскурсії, заходи безпеки, а також відповіді на інші питання, що цікавлять Вас. У кожному готелі є інформаційний стенд (папка) приймаючої сторони, на якому розміщується інформація про екскурсії, зворотний трансфер, виліт та ін. З будь-якими виникаючими питаннями в ході туру Ви можете звернутися до гіда або зателефонувати в офіс приймаючої сторони за телефоном, вказаним на ваучері.

Розміщення в готелі

У відповідності з міжнародними положеннями, розрахунковий час в готелях – в 12:00 за місцевим часом. У день приїзду розселення в номери здійснюється після 14:00. Розподіл номерів є прерогативою адміністрації готелю. Рекомендується здавати ключ від номера на стійку реєстрації готелю, у разі його втрати поставити до відома адміністрацію. Коштовності, гроші, документи необхідно зберігати в сейфі, який знаходиться в номері або на стійці реєстрації. За втрачені цінності, що знаходять поза сейфом, адміністрація готелю відповідальності не несе. В день виїзду до 12:00 необхідно звільнити свій номер і оплатити додаткові послуги: телефонні переговори, міні-бар, замовлення харчування і напоїв в номер, масаж та ін. Свій багаж Ви можете залишити в камері зберігання готелю і залишатися на території готелю до приїзду автобуса чи машини. Якщо Ви не здали номер до 12:00, вартість кімнати оплачується повністю за наступну добу.

Харчування

При бронюванні готелю в ваучері може вказуватися тип харчування . Існує кілька типів харчування , і вони мають такі позначення:

  • ОВ – only bed, EP – Except Pation: Крім проживання в готелі, Вам не надається будь-яке харчування. Зазвичай, у таких випадках живлення можна замовити додатково.
  • Тип харчування BB (bed & breakfast): У вартість Вашого проживання в готелі включений тільки сніданок (зазвичай це шведський стіл), додаткове харчування можна замовити за окрему плату в ресторанах готелю. У більшості країн, сніданок вже включений у вартість готелю. У таких країнах як Австралія, США, Сінгапур і Мексика його, зазвичай, замовляють за бажанням, і оплачують на місці.
    Сніданок може бути чотирьох видів:
    – CBF – Continental Breakfast (Континентальний сніданок): Це найбільш скромний сніданок. Найчастіше подається в Європейських готелях 2*-5*, іноді зустрічається в готелях нижчої категорії (2*-3*) в інших частинах світу. Він складається з чаю, кави, булочки, вершкового масла, сиру, яйця, іноді вам можуть запропонувати йогурт або фрукти.
    – ABF – American Breakfast (Американський сніданок): Любителям більш щільно поснідати варто вибрати саме ABF. Цей тип найбільш поширений в готелях Америки і Західної Європи. Даний вид включає всі елементи Continental Breakfast, але до нього додають різні сири, ковбаси, шинки і овочеві салати.
    – BBF – Buffet Breakfast (Шведський стіл): Досить часто зустрічається універсальне позначення цього типу – BB. Найбільш популярний і рясний вид сніданку, який можна зустріти в більшості готелів світу. Зазвичай він включає в себе всі м’ясні і молочні продукти, фрукти і овочі, випічку і кондитерські вироби, а також всі напої місцевого виробництва (в деяких випадках навіть алкогольні напої). У готелях різної категорії різноманітність і «якість» Шведського столу можуть значно варіюватися. Під типом харчування «Шведський стіл» мається на увазі, що Ви можете брати стільки їжі, скільки Вам необхідно, здійснюючи необмежену кількість підходів.
    – Англійський сніданок: Цей вид зустрічається досить рідко. Він включає в себе каву (або чай), сік, яєчню, тости, вершкове масло і фруктовий джем.
  • HB – Half Board (Сніданок і вечеря): Даний тип харчування ще називають «Напівпансіон» або дворазове харчування.
  • DNR – Dinner (Вечеря): Харчування за системою DNR може бути двох видів – по меню і у вигляді шведського столу. У другому випадку, частіше за все, вечеря буде такою же, як і сніданок. У Європі вечеря, представлена у вигляді Шведського столу, може бути трохи обмеженою у виборі других страв – Вам можуть запропонувати на вибір лише одне з 3-5. Холодні закуски і салати, в будь-якому випадку, будуть необмежені.
  • FB – Full Board (Триразове харчування): Такий вид харчування ще називають «Повний пансіон». Він включає в себе сніданок, обід і вечерю, де, швидше за все, сніданок і вечеря буде представлена у вигляді шведського столу. За обідом і вечерею Вам запропонують будь-які напої, звичайно, за окрему плату.
  • FB + або ExtFB – full board + або extended half board (Розширене триразове харчування): Представляє з себе сніданок, обід і вечерю (зазвичай це шведський стіл). Вам запропонують також безалкогольні напої (у деяких готелях запропонують також алкоголь – пиво і вино).
  • Типи харчування “Все включено”:
    – Mini all inclusive (Повний пансіон + напої): Триразове харчування. У більшості готелів вечеря подається у вигляді шведського столу. Під час прийому їжі Вам запропонують напої місцевого виробництва. Крім того, напої Ви можете взяти не тільки під час їжі, але і в будь який інший час, але в обмеженій кількості.
    – ALL (AL) – All Inclusive (Все включено): Проживанні в готелі за системою All Inclusive включає в себе трьохразове харчування, всі алкогольні і безалкогольні напої місцевого виробництва (в необмеженій кількості і в будь-який час). Крім того, Ви отримуєте додаткове харчування – це другий сніданок, полуденок, легкі закуски, барбекю в барах, а також пізню вечерю. Крім усього перерахованого вище, у вартість включені основні послуги та розваги, які пропонує даний готель.
    – HсAL – hign class all inclusive (Все включено, вищий клас): Все, що пропонує готель, вже включено у вартість. Ви отримуєте все безкоштовно, крім магазинів, телефону, лікаря, перукарні, деяких водних видів спорту і дайвінгу.
    – UALL (UAI) – Ultra All Inclusive (Ультра все включено): Це аналог All Inclusive, але крім усього, Ви також отримуєте необмежену харчування в будь-який час доби (цілодобово), а також будь-які алкогольні і безалкогольні напої (як місцевого, так і не місцевого виробництва). Деякі готелі також запропонують Вам безкоштовне харчування в ресторанах з кухнею різних народів світу, а також харчування протягом дня, у зручний для Вас час. Крім цього, Ви можете безкоштовно скористатися будь-якими послугами і розвагами, які пропонує готель. Система Ultra All Inclusive має багато різновидів: VIP All Inclusive, Elegance All Inclusive, De luxe All Inclusive, Super All Inclusive та інші. Відмінність цих типів від інших, можна уточнити в обраному Вами готелі.

Рекламації

Якщо Ви вважаєте, що будь-які послуги надаються Вам не належним чином ми рекомендуємо в першу чергу зв’язатися по телефону з гідом і/або офісом приймаючої сторони і/або агентством, де Ви придбали тур. У випадку незадоволення претензії на місці, Ви маєте право направити письмову претензію продавцю туру.

Страховий поліс

Уважно ознайомтеся з умовами страхування, викладеними у Вашому страховому полісі. Якщо під час перебування на відпочинку Ви відчуєте нездужання або отримаєте травму, то Вашим першим кроком повинен бути дзвінок в центр невідкладної допомоги за телефонами, вказаними у страховому полісі. При наявності хронічних захворювань рекомендуємо Вам завчасно проконсультуватися у Вашого лікуючого лікаря з метою недопущення загострень на відпочинку. Врахуйте, що більшість видів медичного страхування поширюється тільки на нещасні випадки і раптові захворювання, що не носять хронічного характеру. У цьому випадку, якщо у Вас відбувається загострення Вашого хронічного захворювання, медична страховка допомогти Вам не зможе. Витрати на лікування за кордоном Вам доведеться оплачувати самостійно.

Поради туристу

Неважливо, що саме роблять мандрівники: бронюють авіаквитки, купують сувеніри або їдять в ресторані — у них завжди високий шанс стати жертвою шахраїв. Як захистити себе від недобросовісного персоналу авіакомпаній, готелів і кафе? Дотримуватися перерахованих нижче порад!

  • Обмін валюти. Цей момент — один з найбільш потенційно небезпечних для туристів. Яких тільки методів обману не вигадали хитрі «міняйли»: хтось майстерно додає нулі на калькуляторі, хтось вносить корективи в роботі електроніки — так, щоб касовий апарат показував інші суми, хтось, подібно до фокусника, використовує спритність рук…
    Захистити себе від подібних посягань, можна, обмінюючи гроші в банку або офіційно акредитованому обмінному пункті. Навіть у цивілізованих країнах, де все, як здається, під контролем, уникайте обміну грошей у приватних осіб. І завжди заздалегідь уточнюйте курс. Неодмінно вимагайте видання вам квитанції або іншого документа, що підтверджує факт обміну.
  • Іноземне меню. Погане знання іноземної мови багаторазово підвищує ваші шанси бути ошуканим в кафе або ресторані. Справа в тому, що офіціантові, впевненому у вашій повній некомпетентності, нічого не варто вписати зайву позицію в меню і включити її вартість у рахунок. Такі непередбачені «надбавки» можуть коштувати непомірно дорого. Найкраще йти в ресторан з попутником, який хоча б трохи знає іноземну мову. Якщо з якоїсь причини це неможливо, будьте пильні самі: чітко простежте, які страви з меню ви замовили, і яка була їхня вартість. Якщо офіціант бачитиме, що ви замовляєте уважно, то він не стане зловживати своїм становищем.
  • Банківські картки. З грошима, що зберігаються на банківському пластику, потрібно бути не менш обережними, ніж із звичайним гаманцем. Крім того, що їх потрібно берегти від звичайних вуличних кишенькових злодіїв, майте на увазі: оператори в магазинах і банках можуть «зчитати» пін-код або провести ще один платіж за допомогою спеціального устаткування, яке, як правило, ховається десь під стійкою. У магазинах, касах та інших місцях неодмінно просіть, щоб всі операції з карткою проводилися на ваших очах.
  • Оренда автомобіля. Чудово, що зараз можна без проблем орендувати автомобіль і зробити свою самостійну подорож по іншій країні максимально насиченою і цікавою. Однак не варто забувати про запобіжні заходи. Обов’язково уважно огляньте документи на машину, які передає вам власник авто або агент. Звірте, по можливості, із зразком документів, взятих в інтернеті. Якщо автомобіль досить старий і має виражені дефекти кузова, бажано скласти акт про стан машини — щоб потім до вас не виникло претензій.